5 dolog, amiről nem gondoltad volna, hogy leadják a ruhatárba

2015. január 29. 16:23 - Pesthajnal

2015 van, ez volt az 5. pesthajnal. 5-kor keltem, 2-szer 5 perc alatt értem az Ankerbe, ami az 5+1-ik kerületben van.

Felkészültnek éreztem magam, hiszen Lucával már pislogásokból kacsintásokból megértjük egymást, a vendégeket kabátról felismerjük, ráadásul most két csodás segítővel egészültünk ki (ezúton is óriási köszönet Katának és Zsófinak, szuperek voltatok!!). Semmi se állhatott az utunkba!

Van azonban, amire még mi sem készülhetünk fel: ruhatározás szempontjából ez volt eddig a legemlékezetesebb pesthajnal. Íme a top 5  random dolog, amiről nem gondoltad volna, hogy beadják ruhatárba, Pesten, hajnalban:

1. síléc (reméljük sok hó volt Eplényben!)

ph_silec.png2. borsóleves (biztos finom volt, végül nem kóstoltuk meg)

ph_borsoleves.png

3. bőröndök (nem is az, hogy bőrönd, hanem hogy mekkorák!)

ph_borond2.png4. rizspálinka (én elhittem!)

ph_rizspalinka.png5. roller (jó, ezt amúgy már megszoktuk, de most kettő is volt)

ph_roller.png

A pesthajnal #4 slágere a kalap volt, ebből most egyet se láttunk. Viszont véletlenül felpróbáltam egy férfikabátot. Illetve találkoztam a világ legpuhább prémjével - valahogy így képzelem el egy jegesmedve és egy plüssnyuszi szerelemgyerekét. Gyertek el és adjátok le a kabátotokat és egyéb furcsaságaitokat a pesthajnal #6-on is!

Ebben a hónapban amúgy a tűket se öntöttük ki. Februártól innovatív meglepetéssel készülünk, ami csökkenti a sorbanállást, illetve Luca ujjaiból se fog többé csordogálni a vér. Utóbbi azért különösen jó hír, mert ezeket az illusztrációkat is ő csinálta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pesthajnal.blog.hu/api/trackback/id/tr127121357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása