Boldogság villáminterjú

2014. október 07. 12:36 - Pesthajnal

Balatoni Brigitta & Novotta Ferenc
a pesthajnal szerelmesei

Számunkra abban a pillanatban feltűnt, hogy Brigi és Feri különlegesek, ahogy - talán több órás különbséggel - megérkeztek az első pesthajnalra.

Brigi lépett be elsőként a Keksz ajtaján, a személyiségéből áradó kedvesség és a kisugárzása miatt pedig hamarosan magától értetődőnek éreztük, hogy ő lesz a pesthajnal-tündérünk - noha korábban szó sem volt arról, hogy bárkinek is oda akarnánk ítélni ezt a címet.

Feri belépője önmagában is hatásos volt: elég volt csak a szemébe néznünk, hogy lássuk, önazonosságról, nyitottságról és boldogságról sokat tudna mesélni.

Az első pesthajnal óta eltelt bő egy hét. Az elmúlt napokban rengeteg pozitív megerősítést kaptunk, és már javában tervezzük a pesthajnal 2#-t, mégis egy elképesztő boldogsághullám söpört át az irodánkon, amikor tegnap este a Facebookon megláttuk, hogy Brigi és Feri egymásra találtak, és immár egy párt alkotnak.

Örömmel jelenthetjük ki tehát, hogy a pesthajnalon nem csak kávét, croissant-t, jógaórát, zenét és táncot, hanem szerelmet is találhatnak a korán kelők!

Ismerkedjetek meg Brigi és Feri történetével, akik ezen a szerda reggelen ismerték meg egymást, és azóta is szárnyalnak a boldogságtól.

Pesthajnal: Mire számítottatok, amikor elindultatok a pesthajnalra? Éreztétek, hogy ez a reggel más, mint a többi?

Brigi: Igen! :) Már reggel négykor kidobott az ágy, és sugárzó mosollyal érkeztem a helyszínre, ami még nyitva se volt. Én voltam az első vendég.

Feri: Valójában nem számítottam semmire. Annyiban volt más ez a  reggel, hogy tudtam, soha eddig hasonló eseményen nem vettem részt. Napindító - nem after! - party! És akkor még nem is sejtettem, hogy mennyire különleges is lesz ez reggel :)

Pesthajnal: Hogy éreztétek magatokat a pesthajnal #1-en?

Brigi: Istenien! Én csupán jógára számítottam, mert nagyon szeretek reggel mozogni, de volt Kávé, Zene, Szeretett Emberek és Jó hangulat. Egyszerűen csak engedtem a Boldogságot áramlani magamból. Fantasztikus volt.

Feri: Fél nyolc körül érkeztem, minden fajta elvárás nélkül, de nagyon hajtott a kíváncsiság. A vicces az, hogy miután megláttam Őt, egyszerre éreztem magam zavarban izgatottságomban, és egyben elmondhatatlanul boldognak.

Pesthajnal: Mikor vettétek észre egymást?

Brigi: Arra emlékszem, hogy táncoltunk és Feri (akkor még nem tudtam hogy Feri) csak ült az ablakban a sapkájában és az első benyomásom Róla hogy, sokat megélt, “tudja mit akar” típusú Férfi.

Feri: Nem vagyok egy koránkelő típus. Az első utam természetesen a pulthoz vezetett, hogy egy jó erős kávéval kényeztessem magam :) És ott állt Ő, A Nő. Nem, nem is állt, hanem elképesztően érzékien táncolt, “hullámzot”, miközben ő is várt valamire. Elakadt a lélegzetem, és “megrogyott” a lábam. Őszintén szólva, nagyon beszartam :)

Pesthajnal: Ki kezdeményezett, hogyan elegyedtetek szóba? Számunkra nyilvánvaló, hogy egymásnak lettetek teremtve, de azon a reggelen mintha Ti ezt még nem fedeztétek volna fel.

Brigi: Csak szavak nélkül, a szemünkkel váltottunk néhány “szót”. A buli után elmentem a munkahelyemre, és az irodában ülve keresgéltem a vendéglistán, vajon kit ismerhetek.Három embert jelöltem be, az egyik Feri volt, és akkor még semmit sem sejtettem, csak tudtam, hogy korábban már érdekelt a profilja és örültem hogy van ürügy az ismeretségre.

Feri: Minél tovább néztem, annál jobban betojtam. Egyszerűen nem bírtam elhinni, hogy megérkezett végre. Igazi balfék módjára “elmenekültem”. De hazafelé úton, végig azt terveztem, hogy az első dolgom az lesz, hogy a pesthajnal esemény oldalán megkeresem Őt. Elképzelhetitek a döbbenetemet amikor megláttam, hogy megelőzött. Azonnal elkezdtünk chatelni.

Pesthajnal: Feri, azt mondtad, itt találkoztatok ÚJRA ebben az Életben (nagy É-vel) - mik azok a gondolatok, amik miatt ennyire egy hullámhosszon vagytok?

Feri: Most írhatnék valami rendkívül Bölcs dolgot, de valójában az Érzés, az, ahogy a másnap esti vacsin azonnal összerezegtünk, volt a Bizonyosság. Minden ezután következő beszélgetés, csak igazolta ezt az Érzést. Már a Kekszben tudtam, hogy ismerem Őt, hogy nem most találkozunk először. Minél többet vagyunk együtt, annál inkább tudom és érzem, hogy valahol, valamikor megbeszéltük, hogy Itt és Most, itt ebben az Életben ott folytatjuk, ahol abbahagytuk.

Pesthajnal: Brigi, a Te aurádban eddig is csodálatos érzés volt megmártózni - ha receptre lehetne írni a boldogságot, mit ajánlanál?

Brigi: Beszélgetéseket önmagunkkal, mindenképp. Nagyon sok időbe telt, míg megbarátkoztam magammal. Sok régi emlékkel és félelemmel kellett szembesülnöm, hogy megszerethessem azt, aki vagyok. Egyre jobban éreztem magam a bőrömben, megértettem, hogy mi miért történt, és egy egészen más kontextusba helyeződött az életem, saját magam számára. Most már tudok hálás lenni azoknak akik eddig résztvettek az Életemben így vagy úgy. És egyszerűen tudok Örülni annak, Ami Van, mert már megBékéltem a Múlttal és Most, látom magam előtt a Jövőm. A tanácsom tehát, Könnyedén venni, Humorral Élni az Életet, hogy mindig tudjunk nevetni magunkon. Ez a Recept.

Pesthajnal: Mit tanácsolnátok azoknak, akik még gondolkoznak, hogy felkeljenek-e a következő pesthajnalhoz?

Brigi: Hogy keljenek fel, mert Gazdagodhatnak. Reggel dől el, hogy az embernek milyen napja lesz. Ha hajnal egy boldog mesebeli környezetben ér Minket, Egész Nap Szórhatjuk a Túláradó Boldogságot Magunkból. Ezért Fontos, hogy valami olyasmivel érkezzen az ember, bárhova is megy, ami ajándék a környezetének, és ez lehet egy egyszerű mosoly is.

Feri: Először is azt, hogy ne kövessék el azt a “hibát”, amit a mostaninál sokan: azt, hogy bár érezték, hogy ott a helyük, mégsem jöttek el. Mert ahogy a Mi példánk is bizonyítja, Csodák várnak rád Mindenhol, ha  jelen esetben például nem az egyik oldaladról a másikra való fordulást részesíted előnyben :)

_____

Nos, az ő szívet melengető pesthajnal-sztorijuk is azt bizonyítja, hogy megéri beállítani az ébresztőt! Hiszen bármi megtörténhet Pesten hajnalban! <3

Sok boldog pesthajnalt kívánunk Briginek és Ferinek, csodálatosak vagytok!

 

brigi&feri.png

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pesthajnal.blog.hu/api/trackback/id/tr136766961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása