pesthajnal #2 @ Anker by Kuni

2014. október 29. 18:27 - Kunigunda

Váó! A vártnál is többen jöttetek el a pesthajnal #2-re!
Élmény volt a veletek töltött idő, köszönjük! <3

boldogebmerek (Medium).JPG

Hajnali 4:15-kor ritkán pattan ki a szemem, de mostmár tapasztalatból mondhatom: a hónap utolsó szerdáján ez teljesen természetes. (:

Ahogy a pesthajnal #1 napján, ma is mosolyogva csoszogtam ki fogat mosni. Néhány korty víztől és egy kis nyújtózkodástól hamar lendületbe jöttem, úgyhogy nem sokkal később már élvezettel szívtam be a friss, hideg hajnali levegőt is, miközben tempós léptekkel haladtam a pesthajnal #2-nek otthont adó Anker Klub felé.

Az eseményt megelőzően részletekbe menően és többször egyeztettünk mindenről - de a tapasztalatok szerint még így sem voltunk elég alaposak, hiszen az #1-hez képest több, kisebb-nagyobb, megoldásra váró probléma merült fel.

Én a regisztrációs asztal mögött el voltam kényeztetve, hiszen két pohár mennyei, habos-illatos tejeskávét is kaptam, de többen jeleztétek, hogy várnotok kellett a kávéra és az ínycsiklandó reggelire is, amire úgy rákészültetek már. (: Az erősítés pedig kikérte magának a rendhagyó, reggeli munkát, így a beígért tombola is elmaradt. Reméljük, két csodamasszőrünk a (szinte) megállás nélküli törődéssel tudott kárpótolni titeket - és bízom benne, hogy közben nem kaptak ínhüvely gyulladást. (:

Nekem az #1-en tapasztalt bulihangulat és tánc hiányzott inkább - bár 9 és fél10 között, amikor sokan már javában dolgoztatok, Brigivel és Marcival én a magam részéről mindent bepótoltam a dj pult előtt. ((: Nektek külön köszönet ezért!  

Néhányatokkal alkalmunk volt személyesen is beszélgetni arról, hogy hogy érzitek magatokat, mit gondoltok a pesthajnalos hangulatról és szellemiségről. Klassz volt hallani, hogy örültök és élvezitek egymás társaságát, feltöltődtök ebben a különleges közegben, imádjátok a jógát Jannal, és valóban egész napra felvillanyoz titeket ez a hajnali, aktiváló közösségi esemény. (:

Kihívás tehát van bőven - mi már tudjuk, hogy mik azok a pontok, amikben érdemes, és lehet is még tovább fejlődnünk a szervezést illetően, hogy a pesthajnal #3 még jobb legyen. A ti véleményeteket továbbra is örömmel várjuk! (Pl. a kérdőívünk kitöltésével)

cukikutya (Medium).JPG

Reggel óta folyamatosan kapjuk tőletek a pozitív megerősítéseket és visszajelzéseket, és látványosan megugrott a regisztrációk száma is a novemberi pesthajnalra, úgyhogy változatlan lelkesedéssel és jókedvvel fogunk várni titeket! (:

 

Valami elindult. Pesten. Hajnalban. És ennek te is részese lettél!

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: #2 kuni pesthajnal

A bejegyzés trackback címe:

https://pesthajnal.blog.hu/api/trackback/id/tr296844945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása